Районний фестиваль 2018

Дякуємо Тріфоновій Лесі Іванівні за організацію виставки та участь у районному фестивалі

«Грані педагогічної творчості: Розуміння. Розвиток. Творчість: Від дитячого садочка до школи»

у Центрі науково-технічної творчості молоді "Сфера".

Окрема подяка учням та вихователям Ухнальовій О.В.  та  Нюпенко О.В.

 Друк  E-mail

Фестиваль писанок -2016

З 23 квітня по 9 травня в Києві пройде "Всеукраїнський фестиваль писанок-2016". У програмі фестивалю: виставка "Авторська писанка" - арт-перформанс "374 художники".

Учасниця виставки: Тріфонова Леся Василівна

 Друк  E-mail

Техніка живопису.( Методичні поради)

Для створення образів у живописі художники використовують олійні, темперні, акрилові, гуашеві, акварельні фарби. Пригадай, що тобі відомо про способи і прийоми виразного зображення аквареллю.
Існує декілька прийомів нанесення акварельних фарб на папір: «по-сухому», «по-вологому», відмивання, заливання, лесування. Найчастіше митці використовують два перші прийоми: для передачі чітких форм і деталей зображення застосовують прийом «по-сухому»; для досягнення м'якості контурів і нюансів, плавності тонових переходів — прийом «по-вологому».
Техніка акварельного живопису дозволяє рівномірно заливати поверхню паперу фарбою, плавно розтягувати колірний тон, вливати колір у колір. Виділяють також гризайль — монохромне малярство, виконане кількома відтінками одного кольору.
Туман — надзвичайно цікаве природне явище. Його можна спостерігати в будь-яку пору року, та найчастіше — восени. Туман буває різним: то стелиться рваними клаптями, то напливає густими клубками, то огортає простір сизим серпанком. Усі навколишні предмети ніби занурюються в туман, їхні контури нечіткі, розмиті.
Для створення образу туману в роботі пейзажного жанру, передавання певного настрою в природі (задумливості, мрійливості, світлої печалі) найбільш доцільно вибрати техніку акварелі «по-вологому». Цей прийом передбачає нанесення акварельних фарб на зволожений папір таким чином, щоб один колір м'якими переходами вливався в інший.

 

Детальніше...

 Друк  E-mail

Із серії технології навчання - відкритий урок.

Відкриті уроки сприяють підвищенню мотивації навчання, формуванню пізнавального інтересу учнів,вчителя. Синтезування знань, систематизоване сприйняття досліджуваних з тієї чи іншої теми питань сприяє розвитку широти мислення. Постановка проблеми, що досліджується методами інтеграції, розвиває цілеспрямованість і активність мислення. Більшою мірою, сприяють розвитку мовлення, формування вміння учнів порівнювати, узагальнювати, робити висновки, інтенсифікації навчально-виховного процесу, знімають перенапруження, а використання ІКТ тенологій не тільки поглиблюють уявлення про предмет, розширюють кругозір, але й сприяють формуванню різнобічно розвиненої, гармонійно і інтелектуально розвиненої особистості. Така  інтеграція є джерелом знаходження нових зв'язків між фактами, які підтверджують чи поглиблюють певні висновки, спостереження учнів у вивченні предмета.

Детальніше...

 Друк  E-mail

Контакти

Більш детальніше з роботою  вчителів  естетичного циклу можна за цими посиланнями:

http://school252.kiev.ua/…/kafedra-trudovoho-navchannia/84-…

http://school252.kiev.ua/

                                                                                                                                 https://www.facebook.com/school252esteti/

 

 Друк  E-mail

Кафедра трудового навчання

Духовне життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе у світі казки, гри, праці,  музики, фантазії, танцю, творчості.                                                              Без цього вона — засушена квітка…Ми повинні виховувати її так,                                         щоб дитина відчувала себе шукачем і відкривачем знань, відкривачем житевого успіху.                                                                                                                                                                        Мистецтво має унікальні можливості впливу на людину, тому художньо-естетичне виховання потрібно розглядати як універсальний засіб особистісного розвитку учнів. Кожен з вчителів нашого методичного об’єднання є яскравою та неповторною особистістю, а головне – любить дітей та свою роботу. ? 

 Учитель – це не професія, це особлива місія, особливий склад душі й розуму. Вчителі нашого МО- це  відповідальність, самовіддача, терпіння, примножене знаннями, майстерністю та творчим потенціалом.

Вчителі МО мають особисті інтернет посилання де можна знайти цікаву інформацію, ознайомитись з роботою вчителя та кафедри

 https://plus.google.com/u/0/b/115181186745090958406/115181186745090958406/posts

https://plus.google.com/u/0/110117727690828112658/posts

https://www.youtube.com/channel/UC4aorcr08iOhEHfsfACcU5w

http://11daniella.blogspot.com/

Детальніше...

 Друк  E-mail