Впровадження мультипрофільного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі

Основна мета дослідно експериментальної роботи:

полягає у теоретичному обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці системи мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі, яка забезпечить підвищення рівня готовності старшокласників до соціального і професійного самовизначення та самореалізації у житті.

Об’єкт дослідження:

процес навчання учнів старших класів в профільних динамічних групах в умовах загальноосвітнього навчального закладу.

Предмет дослідження:

зміст, методи і форми роботи профільних груп в класах ІІІ ступеню навчання, що створюються для підвищення ефективності вивчення, індивідуально та свідомо обраних предметів.

Гіпотеза дослідження:

полягає в розумінні того, що створення системи мультипрофільного навчання у середній загальноосвітній школі сприятиме:

  • формуванню високої самомотивації до навчання і вибору майбутньої професії;

  • формування в учнів якісних освітніх компетентностей шляхом зниження психологічного напруження, раціонального розподілу навантаження, свідомого вибору поглибленого  вивчення шкільних предметів.

Етапи:

2012 - 2015 роки

 

 
 
 

 Друк  E-mail