Звіт за лютий 2015
Уроки та виховні заходи, що були проведені в рамках проекту "Енергоефективні школи" у лютому 2015 року.
Дата проведення: 07.02.15 Урок Основи здоров’я у 6-х класах Тема: Правила користування електроприладами, водогоном, тепловими мережами. Мета: - ознайомити учнів з особливостями та розвитком енергетики; поглибити знання про альтернативні види палива і енергії; - продовжити розвивати практичні навички з проблем енергетики; вміти знаходити шляхи їх вирішення; - виховувати бережливе ставлення до природних ресурсів та формувати в учнів риси справжніх господарів країни. |
Дата проведення: 08.02.15 Виховний захід у 6-х класах Тема: Технічні проблеми теплопостачання. Мета: - сприяти формуванню уявлення учнів про основні проблеми підприємств теплопостачання; зрозуміти, чому незадовільний стан основних фондів спричиняє високе енергоспоживання під час вироблення тепла; - розвивати уміння формулювати думку щодо значних втрат тепла під час його подачі до споживачів та про технічні засоби, які дають можливість зменшити втрати тепла у трубопроводах; - вміння працювати групами, виховувати толерантність, прагнення до збагачення знань, уміння захищати свої думки. |
Дата проведення 09.02.2015 Класна година у 8-В класіТема: Енергозбереження Мета уроку: сприяти вихованню екологічної свідомості у дітей; залучувати увагу до проблем використання енергії, економії енергії та енергоресурсів, охорони навколишнього середовища; створення мотивації для заощадження ресурсів і енергії; стимулювати інтерес до наукових досліджень та практичного застосування знань, отриманих в школі.
|
Дата проведення: 10.02.2015 Урок у 5-В класі Тема: Present Simple. Подорож до енергозберігаючої Країни чудес. TravellingtotheEnergyConservationWonderland. Мета уроку: Практична: Через урок-подорож занурити дітей у казкове енергозберігаюче англомовне середовище. Подорожуючи з дівчинкою Алісою по Країні Чудес повторити з учнями матеріал з тем «Енергозберігання» “Погода”, “Годинник”, “Професії”. Практикувати їх у створенні діалогів, читанні текстів, аудіюванні звуків, слів та речень. Закріпити навички читання, аудіювання, говоріння, письма. Освітня: Закріпити в учнів розуміння граматичного правила по утворенню запитальних речень у Present Simple Tense, застосувати його на практиці. Вчити енергозбереженню в домашніх умовах. Розвиваюча: Розвивати в учнів мовлення, фонетичний слух, навички розуміння і виконання енергозбереження, тренувати учнів у читанні англомовного тексту, розвивати навички аудіювання, говоріння. Вчити працювати у парах. Виховна: Через цікаву подорож, у якій використовується іншомовний матеріал, виховувати в учнів любов до англійської мови, до енергозбереження. Виховувати турботливість та співчуття до тих, хто потрапив у біду. |
Дата проведення: 12.02.2015 Позакласний захід у 6-А класі Тема: Збережи планету Мета: усвідомлення необхідності збереження природних ресурсів та вкрай уже невідкладної роботи над енергозбереженням. Знати основні проблеми споживачів у теплопостачанні, розуміти зв'язок між проблемами підприємства теплопостачання та проблемами споживачів, усвідомлення, що тепло в квартирі залежить від стану системи опалення будинку та квартири. Розвивати вміння аналізу ситуації та бажання запропонувати ідею щодо виправлення сьогодення, розуміння, що тепловий режим у кожній квартирі залежить від додержання дисципліни використання теплової енергії усіма мешканцями будинку, розуміння, що дає споживачеві встановлення лічильника тепла та гарячої води. Виховувати економність. Форма проведення: проектні роботи
|
Дата проведення: 17.02.2015 Позакласний захід у 8-В класі Тема: "Калькулятор викидів вуглекислого газу у домашньому господарстві" Мета: навчити учнів складати електричні схеми енергетичних систем за допомогою спеціального конструктора, а також розробити варіант найбільш ефективного джерела живлення для суспільних потреб; розвивати прагнення до оцінки достовірності, реальності отриманих результатів при вирішенні завдань, логіку, критичне мислення, пам'ять; виховувати економічно свідоме ставлення до природного середовища, до праці і шкільного майна, до особистих речей; вміння зіставляти особисті потреби
|
Дата проведення: 18.02.2015р. Урок історії в 11-А класі Тема: Енергозберігаючі ресурси. Мета: поглибити знання учнів про традиційні та нетрадиційні джерела енергії; ознайомити з досвідом країн світу щодо використання альтернативних джерел енергії; показати зв'язок енергетики та екології, їхню взаємодію; сприяти залученню учнів до дискусії, практичної діяльності в групах, яка спрямована на пошуки шляхів раціонального збереження природних ресурсів; стимулювати інтерес до практичного застосування знань; виховувати відповідальність за свої дії відносно оточуючого середовища.
|
Дата: 20.02.2015 Урок англ. мови «Alternativeenergy- let’schangethefuture»у 10-А вчителя Снігірь О.В. Мета:Формувати екологічну свідомість, удосконалювати рівень побутових знань з енергозбереження для формування нового світогляду на проблему енергозбереження. Розвивати навички читання та перекладу; Вдосконалювати навички монологічного та діалогічного мовлення; Удосконалювати навички аудіювання слів, словосполучень, та текстів; Розвивати здатність до творчої діяльності, толерантності, терпимості до чужої думки, уміння вести діалог. Виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість.
Дата проведення: 23.02.2015 рік Урок з фізики у 10-А класі Тема: "Парова турбіна. Екологічні проблеми використання теплових двигунів" Мета: ввести поняття про парову турбіну і розкрити проблеми використання теплових двигунів, а також самостійно перебудовувати алгоритм розв'язання запропонованих задач, з метою раціонального використання паливних ресурсів; - виховувати почуття відповідальності, бережливості та і ощадливості, формувати реалістичну "Я-концепцію".
|
Бинарный урок русского языка и факультатива «Энергоэффективная школа»проведенный в 6 – А классе 23.02.2015, в 6 – Б, В классах 27.02.2015Тема: Как сохранить и эффективно использовать тепло в школе и дома.Цели урока:обучающие: узнать причины утраты тепла в помещение, изучение способов сохранения и эффективного использования тепла в школе и дома; развивающие:развивать фонематический слух, технику чтения, стойкость и активность мозговой деятельности, усидчивость и терпение в изучение языковых единиц; воспитательные:прививать любознательность, стремление познавать новое, интерес к энергосбережению и эффективности использования тепла и пр.
|
Дата проведення: 24.02. 2015 . 5-В клас Конкурс презентацій на тему: «Енергозбереження – перший крок до розвитку країни» Навчальна мета : навчання учнів енергозбереженню на практиці; Виховна: виховання в учнів активної життєвої позиції і свідомого відношення до проблеми енергозбереження, Розвиваюча: розвиток творчих умінь, виховання почуття колективізму і вміння працювати в групах. Робота: захист створених учнями мультимедійних презентацій. |
Дата проведення: 25.02.2015 Виховна година в 11-А класі Тема: Збереження електроенергії - справа кожного громадянина. Мета уроку: формувати уявлення про енергію, яка є джерелом для роботи всіх технічних пристроїв та механізмів та життєву необхідність енергозбереження; сприяти формуванню в учнів уявлення про енергозберігаючі технології, розуміння ними необхідності бережливого ставлення до використання енергоносіїв; розвивати навички роботи із різними джерелами інформації, уміння формулювати думку про способи економного використання електричної та теплової енергії, виховувати бережне ставлення до навколишнього середовища.
|