Впровадження мультипрофільного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі
Основна мета дослідно експериментальної роботи:
полягає у теоретичному обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці системи мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі, яка забезпечить підвищення рівня готовності старшокласників до соціального і професійного самовизначення та самореалізації у житті.
Об’єкт дослідження:
процес навчання учнів старших класів в профільних динамічних групах в умовах загальноосвітнього навчального закладу.
Предмет дослідження:
зміст, методи і форми роботи профільних груп в класах ІІІ ступеню навчання, що створюються для підвищення ефективності вивчення, індивідуально та свідомо обраних предметів.
Гіпотеза дослідження:
полягає в розумінні того, що створення системи мультипрофільного навчання у середній загальноосвітній школі сприятиме:
-
формуванню високої самомотивації до навчання і вибору майбутньої професії;
-
формування в учнів якісних освітніх компетентностей шляхом зниження психологічного напруження, раціонального розподілу навантаження, свідомого вибору поглибленого вивчення шкільних предметів.
Етапи:
2012 - 2015 роки