Склад кафедри української мови та світової літератури
ЗВІТ
про роботу методичного об'єднання вчителів
української мови й літератури та зарубіжної літератури
СШ № 252Оболонського району м. Києва за 2019-2020н.р.
1. Голова методичного об'єднання
Яковчук Тетяна Василівна, вища категорія, старший учитель, учитель української мови та літератури
2. Якісний склад вчителів 11 на кінець навчального року (цифрові показники):
ПІБ вчителя |
Кваліфікаційна категорія |
Педагогічне звання |
Примітка |
|||||
Вища |
І |
ІІ |
Спеціаліст |
старший учитель |
учитель - методист |
Курси |
Атестація |
|
Яковчук Т.В. Ніколаєнко О.В. Кривицька М.Т. Борковська С.В. Гур`єва Т.Я. Ільченко Ю.Ю. Лимар Н.М. Мартиненко Л.Ф. Данилюк Ю.М. Чернявська Л.Г. Шевченко К.В. |
+ + + + + + + + --- +
|
|
+
|
магістр
|
+
+ +
+ +
+
|
+ +
+
|
2019 2019 2018 2018 2020 2017 2016 2016 --------- 2018 2018 |
2016 2016 2020 2019 2016 2018 2017 2017 ------- 2019 2016 |
|
- У першому семестрі учителі МО продовжили вивчати питання «Рівень навчальних досягнень учнів 5-11 класів з поглибленим вивченням української мови ». З цією метою в кінці І семестру було проведено моніторингові роботи з української мови.
- Усі класи та вчителі методичного об’єднання взяли участь у проведенні Дня української писемності. 9 листопада 2019 року - особлива дата для ЗЗСО № 252 імені Василя Симоненка Оболонського району міста Києва. Цього дня вчителі, учні та їх батьки вшановують День української писемності та мови заходами, покликаними популяризувати українське слово. Двері кабінетів прикрасили вислови про роль слова в житті людини. На перервах звучала українська пісня. Шкільне радіо дало змогу вчителю української мови та літератури Ільченку Ю.Ю. прочитати диктант єдності , який писав одночасно весь заклад.
- Учні 4-11-х класів змагалися за перемогу в І (шкільному) етапі Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика.
- Учні школи отримали унікальну можливість зустрітися з героями відомих літературних творів. Здобувачами знань 7-Б та 7-Г класів було інсценізовано уривки класиків української літератури. Школярі малювали газети, створювали проект « Мова в картинках», презентували улюблені книги.
- Учителі та учні взяли участь у районному конкурсі читців «З янголом на плечі» (учитель Лимар Н.М.), де перемогу виборола учениця 11 класу.
- У січні учителями МО організовано та проведено щорічний районний конкурс читців поезій Василя Симоненка, у якому взяли участь понад 150 учасників з різних шкіл. Оболонського району. Серед переможців – 23 учні нашої школи.
- Під час перебування на дистанційному навчанні з 12 березня 2020 року учителі МО підвищували свій фаховий рівень, проходячи онлайн-курси та відвідуючи онлайн-семінари на різноманітних платформах.
- Учителями МО з 12 березня було організовано навчання з української мови та літератури відповідно до календарно-тематичних планів на ІІ семестр 2019/2020 н.р.
- Проаналізовано календарно-тематичне планування, визначено навчальні теми: -які можна було ущільнити, -які учні могли вивчити самостійно, -які потребували детального пояснення.
- Було дано перелік творів, які відповідно до навчальних програм з української літератури визначені для вивчення напам’ять у ІІ семестрі.
- Вивчення програмового матеріалу за технологією дистанційного навчання учителі МО здійснювали у таких формах:
- оприлюднювали завдання для самостійної роботи учнів на сайті закладу освіти та у вайбер-групах для батьків з відповідної теми з української мови та літератури;
- оприлюднювали практичні завдання з методичними рекомендаціями щодо їх виконання на платформі GoogleClassroom; (Яковчук Т.В., Борковська С.В., Ільченко Ю.Ю.)
- проводили онлайн-уроки через платформу ZOOMвідповідно до складеного розкладу для кожного класу;
- розміщували в мережі Інтернет (Google Диск) мультимедійні матеріали - презентації, відеоролики, які допомагали учням у вивченні зазначених вчителем тем;
- надавали учням перелік інтернет-джерел, які сприяли легшому засвоєнню програмового матеріалу (на каналі YouTube є відеоуроки за програмою з української мови для всіх класів).
5. Для отримання зворотного зв’язку пропонували учням онлайн-тестування, використовуючи онлайн-сервіси для вчителя, платформи для створення тестів. Для цього разом з класними керівниками було складено графік онлайн-тестувань.