погода Донецке
купить регистратор

Методичне об’єднання вчителів математики, фізики, інформатики

Перша умова, якої треба дотримуватися у математиці, -

це бути точним, друга - бути ясним і, наскільки можливо,  простим.
Л.Карно

Математика й інформатика – дві освітні галузі, які є визначальними у підготовці особистості до життя у інформаційному суспільстві.

Проблема,  над  якою  працює методичне об’єднання:

Формування в учнів математичних знань  як невід’ємної складової загальної культури людини, необхідної умови її повноцінного життя в сучасному суспільстві.

Головним у своїй роботі вчителі МО вважають формування в учнів уміння аналізувати, встановлювати логічні зв’язки, узагальнювати, виділяти головне у навчальному матеріалі. Велику увагу вчителі приділяють між предметним зв’язкам, враховуючи те, що математика є інструментарієм у вивченні інших наук: фізики, хімії, біології, астрономії.

Методичне об’єднання нараховує 9 учителів:

1.    Вербова Олена Володимирівна – вчитель, математики інформатики, старший вчитель, спеціаліст вищої категорії (голова МО)

2.    Рузіна Наталія Олександрівна – вчитель математики, старший вчитель, спеціаліст вищої категорії

3.    Кундельська Людмила Володимирівна – вчитель математики інформатики, старший вчитель, спеціаліст вищої категорії

4.    Юрченко Людмила Володимирівна –вчитель математики, спеціаліст  ІІ категорії

5.    Дерека Ірина Анатоліївна –вчитель математики, спеціаліст  ІІ категорії

6.    Левчук Альона В’ячеславівна –вчитель математики, спеціаліст  ІІ категорії

7.    Сікорінський Олег Богданович – вчитель інформатики, спеціаліст

8.    Дубська Тетяна Олександрівна –  вчитель фізики, старший вчитель, спеціаліст вищої категорії

9.  Свириденко Олена Федорівна – вчитель фізики, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії

 В основу роботи вчителів покладено особистісну педагогіку. Це дає можливість створювати умови для розвитку пізнавальної діяльності учнів, формування самостійності, варіативного мислення.  Використання мультимедійних презентацій, таблиць на уроках забезпечує наочність при вивченні, закріпленні й повторенні теоретичного матеріалу, розв’язуванні задач, формує чіткість і послідовність теоретичних викладок.

  • Протягом року  вчителі МО працювали над проведенням методичних заходів,  спрямованих на подальше вдосконалення педагогічної і методичної майстерності.  Виступали на педрадах та засіданнях ШМО, брали участь у районних науково-методичних конференціях, конкурсах та олімпіадах. Проходили онлайн курси та семінари, вивчалинові сервіси, засоби комунікації та можливості сучасних комп’ютепних  додатків для проведення уроків;ознайомлювалисяз  досвідомсвоїх коллег,  їх  проєктами та розробками  уроків  на тематичних сайтах,освітніх платформах, створювали власні презентації, тести.
  • В позаурочний час учителі МО проводили індивідуальні заняття, консультації, підготовку дітей до участі у шкільних та міських олімпіадах з математики, фізики, інформатики. У 2019-2020 н.р. маємо переможців ІІ етапу Олімпіади з фізики: Гончар Андрій, 11-А клас, ІІІ місце(Вч. Дубська Т.О.)та Іванчишин Андрій, 8-Б клас, ІІІ місце(вч. Свириденко О.Ф.)
  • Всі класи та вчителі методичного об’єднання брали участь у проведенні тижня математики, інформатики, фізики в рамках якого були проведені  відкриті позакласні заходи, виставки газет, веселі перерви, квести. Учням 5-7 класів особливо подобаються математичні турніри, конкурси, брей-ринги.
  • Учні нашої школи берутьактивну участь у міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»та природничому конкурсі «Геліантус». Вчителі інформатики залучають учнів до проведення щорічного  Тижденябезпеки в Інтернеті  длявсіх  класів.
  • Під час Інженерного тижня   для 5-10 кл  вчителі Свириденко О.Ф.,  Юрченко Л.В.Кундельська Л.В,  Левчук А.В.  та інші намагалися зацікавити учнів практичним застосуванням знань із природничих наук.
  • Під час проведення тижня самоврядування старшокласники мали змогу спробувати себе у ролі вчителя математики чи фізики, показати свою підготовку та витримку, відчути відповідальність за процес і результат.

 

  • Учителями МО з 12 березня було організовано навчання  з предметів відповідно до календарно-тематичних планів на ІІ семестр 2019/2020 н.р.
  • Проаналізовано календарно-тематичне планування, визначено навчальні теми:  -які можна було ущільнити,  -які учні могли вивчити самостійно,  -які потребували детального пояснення.
  • Вивчення програмового матеріалу за технологією дистанційного навчання учителі МО здійснювали   у  таких формах:
  • оприлюднювали завдання для самостійної роботи учнів на сайті  закладу освіти та у  вайбер-групах для батьків з відповідної теми з математики, фізики, інформатики;
  • оприлюднювали практичні завдання з методичними рекомендаціями щодо їх виконання на платформі власних сайтах (Кундельська Л.В, Левчук А.В.,Свириденко О.Ф)
  •  проводили онлайн-уроки через платформуZOOMвідповідно до складеного розкладу для кожного класу;
  •  розміщували в мережі Інтернет (Google Диск) мультимедійні матеріали - презентації, відеоролики,  які допомагали учням у вивченні зазначених вчителем тем;
  • надавали учням перелік інтернет-джерел, які сприяли легшому засвоєнню програмового матеріалу (на каналі YouTube є відеоуроки за програмою з математики, фізики  для всіх класів).

3. Для отримання зворотного зв’язку пропонували учням онлайн-тестування, використовуючи онлайн сервіси для вчителя, платформи для створення тестів. Для цього разом з класними керівниками було складено графік  онлайн тестувань.Вчителі МО працюють над проведенням методичних заходів спрямованих на подальше вдосконалення педагогічної і методичної майстерності; забезпечення міцного і свідомого оволодіння учнями системою знань і умінь; вдосконалення та модернізації уроку – як основної ланки навчального процесу.

 

Велику увагу вчителі МО надають поєднанню різних форм навчання, диференціації знань учнів, роботі з обдарованими дітьми. В позаурочний час проводяться індивідуальні заняття, консультації, підготовка дітей до участі у шкільних та міських олімпіадах з математики, фізики, інформатики. Учні школи є неодноразовими  переможцями  ІІ та ІІІ етапів Олімпіади з математики, фізики.

Всі класи та вчителі методичного об’єднання беруть участь у проведенні тижня математики, інформатики, фізики в рамках якого проводяться  відкриті позакласні заходи. Учням 5-7 класів особливо подобаються математичні турніри, конкурси, брей-ринги. Учні нашої школи беруть активну участь у міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру».

Під час проведення тижня самоврядування старшокласники мають змогу спробувати себе у ролі вчителя математики, показати свою підготовку та витримку, відчути відповідальність за процес і результат.

Паралельно з викладанням основного предмету, ми вчимо дітей бути щирими, людяними, любити свій край, свій народ. Дбаємо про формування пізнавальної активності, сприяємо всебічному розвитку учнів. 

 Друк 

женский журнал
cправочник лекарств