Фестиваль писанок -2016

З 23 квітня по 9 травня в Києві пройде "Всеукраїнський фестиваль писанок-2016". У програмі фестивалю: виставка "Авторська писанка" - арт-перформанс "374 художники".

Учасниця виставки: Тріфонова Леся Василівна

 Друк  E-mail

Із серії технології навчання - відкритий урок.

Відкриті уроки сприяють підвищенню мотивації навчання, формуванню пізнавального інтересу учнів,вчителя. Синтезування знань, систематизоване сприйняття досліджуваних з тієї чи іншої теми питань сприяє розвитку широти мислення. Постановка проблеми, що досліджується методами інтеграції, розвиває цілеспрямованість і активність мислення. Більшою мірою, сприяють розвитку мовлення, формування вміння учнів порівнювати, узагальнювати, робити висновки, інтенсифікації навчально-виховного процесу, знімають перенапруження, а використання ІКТ тенологій не тільки поглиблюють уявлення про предмет, розширюють кругозір, але й сприяють формуванню різнобічно розвиненої, гармонійно і інтелектуально розвиненої особистості. Така  інтеграція є джерелом знаходження нових зв'язків між фактами, які підтверджують чи поглиблюють певні висновки, спостереження учнів у вивченні предмета.

Детальніше...

 Друк  E-mail

Техніка живопису.( Методичні поради)

Для створення образів у живописі художники використовують олійні, темперні, акрилові, гуашеві, акварельні фарби. Пригадай, що тобі відомо про способи і прийоми виразного зображення аквареллю.
Існує декілька прийомів нанесення акварельних фарб на папір: «по-сухому», «по-вологому», відмивання, заливання, лесування. Найчастіше митці використовують два перші прийоми: для передачі чітких форм і деталей зображення застосовують прийом «по-сухому»; для досягнення м'якості контурів і нюансів, плавності тонових переходів — прийом «по-вологому».
Техніка акварельного живопису дозволяє рівномірно заливати поверхню паперу фарбою, плавно розтягувати колірний тон, вливати колір у колір. Виділяють також гризайль — монохромне малярство, виконане кількома відтінками одного кольору.
Туман — надзвичайно цікаве природне явище. Його можна спостерігати в будь-яку пору року, та найчастіше — восени. Туман буває різним: то стелиться рваними клаптями, то напливає густими клубками, то огортає простір сизим серпанком. Усі навколишні предмети ніби занурюються в туман, їхні контури нечіткі, розмиті.
Для створення образу туману в роботі пейзажного жанру, передавання певного настрою в природі (задумливості, мрійливості, світлої печалі) найбільш доцільно вибрати техніку акварелі «по-вологому». Цей прийом передбачає нанесення акварельних фарб на зволожений папір таким чином, щоб один колір м'якими переходами вливався в інший.

 

Детальніше...

 Друк  E-mail