Методичне об'єднання вчителів історії та правознавства

 

ЗВІТ

про  роботу  методичного   об'єднання  вчителів історії та правознавства

спеціалізованої школи № 252 імені Василя Симоненка

Оболонського  району м. Києва  за 2019-2020 н.р.

МО вчителів історії та правознавства очолює Тимошенко Надія Петрівна – вчитель вищої категорії, звання - старший вчитель, вчитель історії та правознавства.

МО складається з трьох вчителів: Тимошенко Н.П., Лушкіна О.О., Никифорук Д.

Учителями МО організовано і проведено методичний тиждень історії в школі

у період з 04.11-08.11.2019 р.:

1. Класними колективами 5-11 класів були випущені авторські малюнки на історичну тематику.

2. Вчителями історії та правознавства було оформлено ряд різноманітних виставок на історичну та правознавчу тематику, а також створено селфі-зону.

3. Класні керівники на основі літератури наданої вчителями історії в своїх класах провели виховні години, присвячені 76-річниці визволення Києва від німецьких загарбників «Форсування Дніпра».

4.  Двері кабінетів прикрасили різноманітними світлинами пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва України.

5. Лекторська група учнів 11п класу провела історичний хвилину – серед учнів початкової школи  (1-4 класів), під час яких познайомили школярів із подіями визволення Києва від німецьких загарбників.

6. На уроках  історії учні переглянули історичні документальні фільми: «Визволення Києва 6 листопада 1943 року – реалії правди», «Таємниці пірамід», «Войовничий фараон Єгипту – Тутмос ІІІ», «Розкрадачі гробниць».

7. Проведено інтерактивну лекцію  для учнів 9-х класів з правознавства на тему «Конституція – основний закон держави».

8. Проведено веселих перерв для учнів 5-х, 6-х, 7-х, 8-х класів, які розгадували історичні кросворди.

9. Проведено історичного квесту «Героїчними сторінками козаччини» для учнів 8-х класів.

10. Проведення ряд різноманітних екскурсій.

11. Вчителями МО історії проведені відкриті уроки і заходи з історії.

     У першому семестрі учителі МО продовжили вивчати  питання «Рівень навчальних досягнень учнів 10-11 класів з поглибленим вивченням історії України». З цією метою в кінці І семестру було проведено моніторингові роботи з історії України.

   Учителі МО  протягом навчального року виступали на педрадах та засіданнях ШМО, брали участь у районних науково-методичних конференціях, конкурсах та олімпіадах. Вивчали педагогічний досвід своїх колег з району, ознайомлюючись з їх  авторськими проєктами та розробленими уроками з історії та правознавства, використовуючи в своїй педагогічній практиці окремі цікаві елементи уроків.

     Під час перебування на дистанційному навчанні  з 12 березня 2020 року учителі МО  підвищували свій фаховий рівень, проходячи онлайн-курси  та відвідуючи онлайн-семінари на різноманітних платформах. Учителями МО з 12 березня було організовано навчання  з історії та правознавства відповідно до календарно-тематичних планів на ІІ семестр 2019/2020 н.р.

  1. Проаналізовано календарно-тематичне планування, визначено навчальні теми:  -які можна було ущільнити,  -які учні могли вивчити самостійно,  -які потребували детального пояснення.
  2. Вивчення програмового матеріалу за технологією дистанційного навчання учителі МО здійснювали   у  таких формах:
  3. оприлюднювали завдання для самостійної роботи учнів на сайті  закладу освіти та у  вайбер-групах для батьків з відповідної теми з історії та правознавства;
  4. оприлюднювали практичні завдання з методичними рекомендаціями щодо їх виконання на платформах: GoogleClassroom, GoogleClasstime, Всеосвіта, На урок.
  5. проводили онлайн-уроки через платформу ZOOM відповідно до складеного розкладу для кожного класу;
  6.  розміщували в мережі Інтернет (Google Диск) мультимедійні матеріали - презентації, відеоролики,  які допомагали учням у вивченні зазначених вчителем тем;
  7. надавали учням перелік інтернет-джерел, які сприяли легшому засвоєнню програмового матеріалу (на каналі YouTube є відеоуроки за програмою з історії та правознавства для всіх класів).

3. Для отримання зворотного зв’язку пропонували учням онлайн-тестування, використовуючи онлайн-сервіси для вчителя, платформи для створення тестів. Для цього разом з класними керівниками було складено графік  онлайн-тестувань.

 

 

 

 Друк  E-mail